Sunday, February 28, 2010

1st step before PRO3 Exam...

Sekarang ni dah masuk week 3 dalam Surgical posting.. kira ni posting akhir la untuk tahun 5 ni...
Dah puas enjoy2 + lepak2 tiba2 jer terpikir...bila yer nak final exam ni....??
Bila kira2 balik MasyaAllah....lagi berape hari je lagi nak exam!!!...(7 minggu lagi)
Dah sediakah saya? Apa persediaan saya ni? Nape masih tak semangat je ni?
Apa nak buat ni...(Takutnya nak exam)...
Tiba2 datang satu idea , rasa macam nak menceriakan sikitla suasana bilik saya yang dah takde environment study lagi ni..(Bagi semangat sikit nak study).
Lepas habis bedside terus ajak Muazzatun nor (Thanks alot to muaz! Cayang die!!) teman nak pergi beli barang2 sikit untuk menceriakan bilik...

Bersepahnya...tak larat nak tengok lagi..hehe


Sebenarnya tak rancang pun nak beli mende ni..kekeke..tapi nampak cute la. Grab jela satu boleh letak notes saya yang bersepah2 tu....

Now....prosess pengubahsuaian pun berlangsung...
Mula dengan sapu, mop lantai, susun2 sikit, buang2 apa yang patut.....(2jam pun berlalu)

then,
jadilah camni....

and camni....

Bolehla kan..walaupun takla secantik mane...

hurm...lega rasanya bila dah kemas bilik. Jom pekena nescafe...bolehla berehat di bilik suasana baru..hihi..semangat sikit nak study


1 comment:

mfk said...

huhu...bagus2x..semangat btol..
aku dr awal dah mula start study...
sampai ke hari ni lagi 2minggu nak exam,
tapi lagi byk baca, lagi byk tak ingat...
waaa...
bilik pun dah mcm kapal karam...
everywhere notes jer...
=)