Friday, March 26, 2010

Selesai sudah mengisi borang housemanship

Alhamdullilah...selesai sudah mengisi borang penempatan untuk housemanship ni...
Dapat tak dapat semuanya belakang citer..
tapi yang penting semuanya kat area semenanjung (tapi bukan KL)..hehe

Satu keputusan yang amat sukar untuk dibuat ialah apabila terpaksa berjauhan dengan family..
disebabkan semua hospital di lembah kelang agak terhad, maka saya pun membuat keputusan untuk berada di luar lembah kelang..

Dan kami (saya & En.khalis) telah bersama2 membuat keputusan untuk memilih tempat yang sama...Tapi yang xbesnya, kami kene memilih 3 hospital. Hopefully dapatla juga sama sebab senang skit nak blaja or setlle down ke..HeheMyEm0.Com
Semoga saya dapat hospital sama dengan En.Khalis...Amin...MyEm0.Com

2 comments:

mfk said...

wah...
aku pun dah isi jugak...
tak tahu nak pilih mana..yg pasti bukan KL n selangor..N9, melaka...
yeah..dah habis exam..
ko bila exam ni?
smoga dpt ko dpt sama dgn Encik itu...

iNt@N said...

thanks...hehe...samala...ntah2 kita 1 hospital nanti..sapa tau kan...hehe
bagusla ko dah abes exam...
how your exam?
kira dah bergelar doctor la ni ye...tahniah
aku exam 19 april..lagi 3minggu..