Wednesday, June 2, 2010

~"KaWaN" BaRu DaLaM HiduP SaYa~

Entry kali ini dibuat semasa cuti-cuti Malaysia....hehe...
(takdelah, cuti-cuti sebelom start kejer nanti...)
So, memang tak de kerje la yang nak di buat..huhu..
Rutin Seharian- Dok mengadap Laptop, Tv, Makan, Wat keje rumah sesikit, Then sambung tido balik.... Heaven nyer... (kan best kalau cmni jer ari2...hehe)

Tiba2...pada suatu saat, hadir la sesuatu dalam hidup saya..
Mengisi ruang2 rutin dalam hidup ku...Chewahh...
'Dia' sangat comel...
Pagi2 selepas bangun tido, saya akan jumpe dgn 'die'..
Pastu memang setiap 5 minit saya akan berjumpe dengan 'die' lagi..hehe
Haii....Rindu rasanya kalau tak jumpe...
Bila saya makan, saya akan pastikan 'dia' sudah makan...
Bila saya mandi, 'die' pon kenela jugak...hehe
Saya selalu ajak 'die' main dgn saya..wahh...walaupon 'die' tak rela u...MyEm0.Com

Siapa kan Dia??

Dialahh...

Hamster Baru Saya....yeyyyh!!!!MyEm0.Com

Tapi takde nama lagi.. Sbb tak tau nak letak nama pe..
Saya memang suka pada haiwan especially yang ada bulu2 & yang comel2 gitu...hee~~
Tapi, slalunyer saya memang tak berkesempatan nak membela depa-depa ni...
Sebabnya:
 1) Saya tak ada masa yang bnyak untuk bg perhatian sepenuhnya kat depa..
Kang kalau mati kelaparan dikira menyiksa haiwan la pulak..isk2..
2) Mama saya tak suka pada haiwan especially yang berbulu2 neh..sebab die ada Allergy & akan terkena Asthma pada bulu kucing...huhu...

                                           Inilah rumah saya.....
           Mane saya suka duduk ni? Ish..ish.. Saya tertido dalam bekas makanan saya la...
                       Jom makan kawan-kawan...
    Heee~

No comments: